stack stack
292
BLOG

Polska to normalny kraj

stack stack Polityka Obserwuj notkę 2

Ostatnie wydarzenia w Niemczech i Francji spowodowały, że pozbyłem się jakichkolwiek kompleksów dotyczących naszego kraju. Jestem z rocznika 1974 i sporo od tak zwanego "przełomu" już widziałem. Z "komuną" na szczęscie nie walczyłem, ale kilka wydarzeń z lat 80 i 90 jako dzieciakowi bardzo utkwiło mi w pamięci. Można powiedzieć, że mnie ukształtowały.

Na pół gwizdka mieszkam w Gdyni na drugie w Olsztynie, i świadomość, że mogę wyjść na zewnątrz o dowolnej porze dnia i nocy, bez obawy, że natknę się na oszołomów o których nic złego nie można powiedzieć jest tym bardziej cenna im jestem starszy.

Jeżeli mogę udać się na sylwestra do centrum miasta bez obawy, że ktoś mnie zaatakuje - to niech mi ktoś od poprawności politycznej powie - gdzie jest Europa zachodnia ? W Gdyni czy w Paryżu czy Koeln?

stack
O mnie stack

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka